12 Haziran 2017 Pazartesi

Electrolux Expressionist Serisi EKF7800 Kahve Makinesi


Geçtiğimiz haftalarda İlknurun Dünyası'nın düzenlediği Anne Sultanlar blogger davetinde Ele
ctrolux  markasına ait Electrolux Expressionist Serisi EKF7800 Kahve Makinesi hediye edilmişti. Kahve sever birine bundan daha güzel bir armağan sanırım hediye edilemezdi:) 




Electrolux Expressionist Serisi EKF7800 Kahve Makinesi'nin özelliklere gelecek olursam 24 saat otomatik başlatma özelliğine sahip.  Her sabah, yeni hazırlanmış kahve kokusuyla uyandığınızı bir hayal edin. 24 Saat Otomatik Başlatma fonksiyonu sayesinde bu mümkün. Bu özelliği de kahve severlerin güne başlamasında en büyük kolaylıklardan birisi olmuş.

HighContrast LCD ekranından, kahve makinenizi, kahvenizi hazırlamaya başlayacağı saate programlıyorsunuz ve en sevdiğiniz çekirdeklerin harika aromasıyla uyanıyorsunuz.

AromaStrength seçici sayesinde sadece tek bir düğmeye basarak kahvenizin sertliğini istediğiniz seviyeye ayarlayabilirsiniz. Yoğun bir sabahta sert, tembellik yapacağınız bir öğleden sonrası için ise daha hafif bir kupa seçebiliyorsunuz.

PureAdvantage
 Su Filtresi daha iyi kahve aroması ve tadını garanti ediyor. Su filtresini değiştirerek uzun yıllar taze kahve içebilirsiniz.


Kahve makinesindeki geniş çıkarılabilir şeffaf su haznesi ile 12 fincana kadar kahve yapabiliyorsunuz. Kahve deneyiminizi daha da hoş bir deneyim haline getirmek için kolay çıkarma ve kolay doldurma özelliğine sahip.

Kahvelerimi artık 
 Electrolux Expressionist Serisi’nin pratik EKF7800 Kahve Makinesi ile yapıyorum, hem kendime hem de misafirlerime lezzetli kahveler hazırlıyorum.  




İlk uygulamam da önce makinenin kendi kendini temizlemesi özelliğini kullandım. Makineyi düz bir yüzeye yerleştirdim. Option tuşuna iki kez bastım, ekranda AUTO Clean (otomatik temizleme) yazısı görüldü. Onaylamak için Set tuşuna bastım. Temizlemek için iki kez bu modülü uyguladım. Bir hazne dolusu suyun makineden geçmesini sağladıktan sonra ilk kullanımımı gerçekleştirdim. Kahveyi ve suyu koyup, Brew tuşuna basarak makineyi çalıştırıp kahvemizi yapıyoruz.









Electrolux'e bu güzel armağanları için çok teşekkür ediyorum:)

7 yorum:

  1. Kahve makinesi almayı planlarken bu ürünü görmem iyi oldu. Kullandığım farklı ürünlerinden de memnun kaldığım için bu markaya şans verebilirim. Güle güle kullan canım :-)

    YanıtlaSil
  2. Sonuç harika olmuş ! Hele saat ayarlanabilir olmasına bayıldım. Kahve tutkunları için harika <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok pratik bir makine kahveseverler için ideal :)

      Sil