12 Ekim 2017 Perşembe

Dermokil Lavantalı Duş Jeli



Herkese güzel bir hafta diliyorum, bugün sizlere Dermokil markasına ait lavanta kokulu duş jelini anlatacağım.  



Dermokil'in doğal nemlendiricili duş jelini temmuz ayından beri kullanıyorum, kokusunu çok beğendim. Bu ürünle tanışmam 1 Temmuzda düzenlediğim yaseminkokuluevent etkinliği sayesinde olmuştu.  Cildi temizlerken doğal bir şekilde de nemlendirme sağlayan bu ürün hoş kokusu ile beni banyoda rahatlatıp, gün boyu iyi hissetmemi sağlıyor.  İçeriğindeki doğal bitkisel öz ve kil mineralleri ile özel bir bakım sağlıyor. Nemlendirme ve temizleme etkisi çok iyi, kokusu da gayet güzel. Lavanta kokularını seviyorsanız bayılacaksınız.

Kullanırken banyo süngerine veya fırçasına uygulayarak veya cildime direkt temas ettirerek uyguluyorum. Dermotolojik ve mikrobiyolojik olarak test edilmiş bir ürün aynı zamanda tüm cilt tiplerine de uygulanabiliyor. Bu arada fotoğrafta gördüğünüz Dermokil ürünlerini de severek kullandım, el kremi çok güzel nemlendiriyor, güneş kremlerinin koruma özelliği çok iyi, siyah maskelerinin yorumunu da en kısa sürede yazacağım, diş macunlarını da en yakın zamanda ilk tatilimde deneyeceğim. Dermokil'e bu güzel ürünleri için teşekkür ediyorum. 



6 yorum:

  1. Lavantalı her ürünü çok severim, bu duş jeli de çok güzel kokuyordur mutlaka :)

    YanıtlaSil
  2. canım bunu hala kullanıyorum çok bereketli :D

    YanıtlaSil
  3. dermokil duş jelinin kokusu bir harika :-))

    YanıtlaSil